Monday, March 12, 2012

LTAT's Annual Dinner - 7 Mac 2012

Assalamualaikum,
lama Mamaz tak update blog ni sebab busy dan takde isu,info atau apa2 yang nak dikongsikan.

Alhamdulillah,baru2 ni seperti tarikh di atas telah berlakunya sebuah Majlis Makan Malam Tahunan di Hotel Royal Chulan setelah 4 tahun kami tidak ada majlis gemilang tersebut.

Sepanjang berkhidmat mungkin ini adalah kali ke 3 atau ke 4 Mamaz menghadiri Majlis yang dianjurkan oleh pejabat Mamaz ni tapi klu ikutkan sepanjang hidup banyak gak la dah 'MENYEBOKKN' diri ke Majlis ni mengikut Ayahanda(Pesara) dan Bonda,almaklumlah anak bongsu perempuan tunggal mana boleh tinggal sorg2 kt umah...

Sepanjang berkhidmat ini adalah pertama kali Mamaz hadir sebagai tetamu means that selama ni mesti ade je tugasan mcm sertai Koir, AJK pendaftaran tetamu2 VVIP, back up singer kugiran(band) apetah lagi keje2 belakang tabir seperti membalut hadiah2 cabutan bertuah, membeli hamper2 dan sebagainya...
wif bff Aishah 2005


MyKugiran 2007  

gambar lain tak dapek nk upload sebab bukan zaman digital dan tak tau dh gambar2 tu kemana,hehe...
so ni gambar yang Annual Dinner yang terbaru 2012...
Selepas di Make Over di ST Make up Academy

Hubby n Dottie CT
Dengan Ayahanda tak sempat nak bergambar sebab malam tu malam rahmat kerana hujan tak berhenti2 dari petang sampai malam hingga kitorang basah kuyup dan hotel pun siap banjir...hahaha...manakala gambar Bonda dgn i tak leh upload sebab i dalam gambar tu "BERAT" sgt...hehe...(Faham2 jela yer....sgt2 chubby dan gebusss) maybe sebab anak dara ku salah teknik kotttt(???) semasa mengambil gambar tersebut.

Dan Malam Paling Gemilang tu memang penuh rahmat kerana saya adalah orang terakhir yang naik pentas untuk mengambil ni....teng3!!!!!
1st Grand Prize yang tak pernah termimpi la nak dapat...yg bestnye lepas dorg announce 2nd grand prize i dah tak amik port la MC tu sebut nombor untuk yg 1st Grand Prize sebab rasa macam takde kene mengena ngan Mamaz....tapi duk bergurau dgn my bff kt ofis Pn. Zuna sambil  kata,"Grand Prize pergi ke Beijing tak balik,untuk pergi jer....' tetiba dengar jeritan 2 suara jantan iaitu Mr. Hubby n kwn ofis aka jiran Mr. Azdy,"cuba tgk nombor kad tu"...ape lagi Mamaz terkejut terus menjerit then lari ke pentas n tanya Mr. MC dan YBhg. Datin Seri (Isteri Menteri Pertahanan) betul nombor 0626 yang dipanggil?...Beliau pun senyum seraya berkata'ya, betul..'. Btw, terima kasih pada Boustead Travel kerana sudi menyumbangkan 2 tiket pergi-balik ke Beijing.

Terima kasih kepada semua yang terlibat,memang ini adalah moment yang paling gembira pada malam tersebut walaupun pelbagai dugaan dan ujian terpaksa Mamaz hadapi sebelum dan selepas itu. 

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah SWT....

3 comments:

  1. Tahniah yer....banyak juga dugaannya utk dpt hadiah itewww.....dah lah basah kuyup...mulut saya pun naik kering duk asyik kumat kamit SERU awak dpt hadiah Grand Prize tuh...LEGAAAA!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks syg...let's go to beijing...hehe...

      Delete
  2. Pemenang Giveaway Sulung Miecyber's Blog telah di umumkan

    http://www.miecyber.com/2012/03/pemenang-giveaway-sulung-miecybers-blog.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...